lördag 8 oktober 2011

Lördagkväll



Äntligen ett slut för en pissvecka. Egentligen är detta ett inlägg för er fredag, men nevertheless. Så nu sitter jag här med en veckas sömnfattiga, pluggfyllda, stressfyllda och olyckliga dagar som sakta rinner av mig över en kopp te, 70- procentig choklad, värmekudde och haha msn. Välkommen tillbaka säger jag. Denna vecka blev jag även välsignad av en fet muskelbristning i ena låret, och ett jack i fingret när jag skar stenhårda avocados :(

Nästa lördag blir det lite mer 18:årsliv och lite mindre 65:årsliv. När två födelsedagsbarn ska firas. Även nästa fredag ser jag även fram emot. Lite kvalitetstid med min kära homie amanda. Bilden är vald för den är på oss två, jag saknar henne och vi har aldrig sett vackare ut. Easy choice.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar