söndag 22 april 2012

Happy april

1. Vad har jag gjort idag?  För den som tar anteckningar;  jag kastade mig upp ur sängen och sprang i väg till gymmet som jag varit åtskild ifrån i flera veckor. Där svettades jag. I övergången  till eftermiddag firades min kusin som troligen bjöd på Sveriges godaste och vackraste brunch-buffé med nybakade scones, American pancakes, smoothies, frukt och bär, hemgjorda croissants och därefter tillhörande efterrätter. I stort sett rullade jag därifrån och upplevde ingen hungerkänsla för ens 20:37. Hade jag haft en bild på kalaset hade jag lagt upp den och gjort alla mina två läsare avundsjuka.

2. Stuuuuudeeentskiva imorgon! Jag är så taggad! Förhoppningsvis kommer mycket folk och förhoppningsvis kommer vår DJ vara grym och förhoppningsvis kommer det vara värt varenda slant vi har lagt ut.


3. Men innan dess, innan morgondagen anländer med alla dess glädjeämnen, så befinner jag mig här på en söndagkväll med u p p g i f t e r och med rooiboste och popcorn (Faktiskt väldigt god kombo) samt med planer som ändrades i sista minuten. Inget som gör mig förvånad dock.

Snart kommer låtförslag för törstande själar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar