fredag 25 december 2009

Im leaving, for a while.

Hej söta kära folket !



Linnea (jag) har inte haft motivationen om att hitta något som kan inspirera henne om vad hon kan skriva om på sin blogg. Eftersom hon är alldeles "utbränd" av att ha sporadiskt skrivit i mindre än tre månader, OCH för att hon inte vill fylla era öron med totalt nonsens från en Linnea som talar i 3:de-person, som dessutom har idétorka inför det mesta kreativa nu, har hon beslutat sig för att ta en liten paus från mitt bloggande. Sorry, hon återkommer snart till er här på LINN3AS.





Jättepuss från Linnéa ( jag) ^^



Ps: jag langar också en liten julbild på mig själv (?) för att förlänga julkänslan i era arma hjärtan! <3


1 kommentar:

  1. Jättesöt bild! :-)

    Hoppas inte idétorkan varar allt för länge.

    SvaraRadera