lördag 19 december 2009

Words from a tired Linnéa!

God helg!


Nu ska mamma och jag strax sätta igång att slå in lite julklappisar så här mot natten :)


Jag har inte så mycket att skriva om längre här på min lilla blogg. Jag har fått önskemål om att blogga om mitt nya rum som under förra månaden målats, tapetserats och nu möblerats. Jag tänkte sätta mig ner och lägga upp bilderna nu. MEN så är min elaka kamera helt död, vilket då gör det omöjligt att föra över bilderna. Jag hittar inte ett enda batteri hemma! Så förlåt emily, det får bli lite senare (a)

För övrigt har min energi och lust har tagit slut och jag längtar efter måndag då jag får gå med glada steg hemåt och se fram emot jullov! Väldigt roligt blir det också att jag och mina andra musikpolare ska uppträda inför hela plugget då. Jag ska sjunga "The Story" - med Brandi Carlile. En bra avslutning, om det går bra villsäga!




Puss och kram från eran Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar