måndag 17 september 2012

Den 19:de Zipp

Åhå! Grattis till mig idag på den 19:de födelsedagen! Under gårdagen hölls det kalas och det är lika mysigt och trevligt varje gång släkten träffas. Fick presenter som te, filmer, musik, biobiljetter etc som kommer förgylla mina höst något enormt samt presenter med inneboende vuxenpoäng. Bland annat en kokbok, ett kakfat, presentkort på Cervera. Ett fodral för bananer fick jag av det nya tillskottet i familjen, dvs min lilla och fantastiskt söta ögonsten till brorson, Noah. Nu är mina mellanmåls-bananer skonade från ett ödesdigert öde under resterande universitetstid! Ikväll är jag ensam, med undantag för sällskapet av studielitteraturen. Men om jag har turen på min sida så kommer mina fina lilla pyp över ikväll.
Dagens I-landsproblem; skavsåren man får på fingertopparna efter att ha skrivit "tack" till alla gratulationer på facebook.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar