måndag 10 september 2012

Hej

Jag har undrat över en sak. Hur mycket har jag egentligen berättat om mig själv på denna blogg? Har scrollat igenom historiken och upptäcker nu att det finns en del luckor. Det här är ett tappert och ett impulsivt sätt att åtgärda detta:

Well. Jag heter Linnéa och är för ung för att gå på systemet men för gammal för att slippa kostnaden hos tandläkaren. Jag är en mästare på att skriva onödiga att göra-listor och jag har en tendens att döda mina krukväxter. Jag har fler hål i mina kläder än vad den äldre generationen anser är lämpligt och jag har en årlig dispyt med mina sommarfräknar. Mina vänner kallar mig "Zippi", jag sjunger i duschen och bakar kladdkaka alldeles för sällan. Jag tycker om att böcker, men somnar ofta ifrån dem. Saker jag starkt ogillar är grodor, särskrivningar och mina kvitton från krogen. Saker jag däremot tycker om är påskliljor, korsord och att bära alldeles för färgglada strumpor när jag är hemma. 

Hoppas ni har blivit upplysta!
Många kramar
Zippi

1 kommentar: