fredag 25 januari 2013

Godnatt fredag.

Nu när man nästan är arbetslös känns det aningens magstarkt att säga att det är skönt att arbetsveckan är över, men lika trött är man för det! Idag har jag lärt mig hur man åker kommunalt till Emily och Noah och att det är viktigt med långkalsonger! Som alltid när man har det mysigt och roligt tycks tiden flyga iväg. Fick även möjlighet att träffa brorsorna vid lunchtid. Micket trevlig. Jag övningskörde hemåt i fredagsrusningen och det var nyttigt. Något annat som var nyttigt var själva destinationen; 'gymmet'. Fredagsenergin hade redan börjat sina så jag masade mig igenom de flesta gymstationerna. Det blev ingen fredagsutgång så pappa och jag åkte hem och lagade Chili con Carne. En annan sak jag har lärt mig idag är att det gör ont när man får vitlök i ögat.
mvh

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar