måndag 21 januari 2013

Mysig måndag

Jag har bestämt för att kanske bli en något mer aktiv och personlig bloggare. Jag ska till exempel börja med att lägga upp e.g.n.a bilder. Till och med bilder från min mobil, som inom en snar framtid kommer vara ett eftertraktat stycke teknologi av samtliga muséer. Jag ska nu ta det till en ny nivå där jag faktiskt gör ansträngningen att ta löpet upp för trappan för att leta reda på den enda sladd i Sverige som passar för att föra över dessa mobilbilder till denna blogg. Nyårslöfte 2013.

Förmiddagen blev hemskt trevlig och spenderades med Elin i city! Där blev vi halvt dumförklarade på Stadsbiblioteket, besökte vintage-butiker och jag köpte för 45 riksdaler mitt första plagg hos Myrorna. Inne i omklädningsrummet upptäckte jag att veckans Body Pump och helgens skidåkning har haft enorm påverkan och blev livrädd för min högra biceps. Mitt andra nyårslöfte är att inte träna armarna, med risk för att snart se ut som en liten och beige version av hulken. Lunchen blev inte hälsosam men ack så god! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar