söndag 14 juli 2013

Fjälltopp

Hej och hå! Jag vet att ni alla två är oerhört trötta på att läsa om min midsommar som faktiskt var för flera veckor sen, hallå! Jag är också trött, nu har jag jobbat min sista pass innan semestern som börjar imorrn! För övrigt har jag har tänkt lägga in lite nya händelser eller bilder... eller till och med både ock! Bland annat har jag finfina bilder att visa från min kompis bröllop som ägde rum förra helgen, bilder från trevliga utflykter jag har haft med familjen... där Noah haft rollen som förstahandsmodell och sist men inte minst bilder på kakbuffén från gårdagens 25-årskalas! Var är bilderna då, kanske ni undrar... jo jag med. Ekvationen död kamera + kurragömmalekande laddare + senildement laptop = bildlösa inlägg på denna arma blogg. Jag ska bättra mig, snart i alla fall, när jag kommer tillbaka från Sareks Nationalpark vars bergskammar jag ska kravla mig upp på, vars snår jag ska trassla in mina fötter i och vars myggor jag motvilligt låter äta upp mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar