måndag 1 juli 2013

Midsommarminnen

Halloj! Det här var ett kärt återseende! Om förklaring till min frånvaro önskas kan jag bara säga ett ord: arbetsorgie. Sommarschemat satte skoningslöst igång direkt eftermidsommar med 0 förvarning. Idag blev första blocket med arbetspass avklarat och jag är nu ledig i två hela dagar, weeho! Förutom med bloggen, så har jag också tagit upp kontakten med mina andra vänner "motion" och "hälsa" och resultatet visar sig ganska snabbt! I torsdags fick jag tillfälle att gratulera min numera 20:åriga vän Sandra med en stor korg vuxenpoängsprylar! En annan vän som befunnit sig på en ö med 30 barn kom hem igår. Och eftersom jag är så tråkig att jag numera däckar och ligger utslagen i X antal timmar efter varje arbetspass så har jag inte ringt denna tös. Därför får hon äran att pryda denna blogg med sina vackra molekyler och sin midsommarkrans. Övriga bilder är också från midsommarhelgen på landet! Puss! Ps: Dagens "dafaq" blir nog den busskurspasserande prästen som stirrade löjligt många sekunder på min byst.
Amanda och jag leker sommarflickor.

A poetic stroll on the beach.

Den traditionsenliga midsommartårtan; fan ta den som freestylar!

Sandra vill inte höra mig spela på Gösta...

Noah "läser" bok i korrekt vinkel.

Men han kan i alla fall hitta kameran, till skillnad från målsmännen...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar