söndag 14 april 2013

Cheesyyy

Nu kommer den största bildbomben på länge! Det har sagts ett antal gånger förr i historien och jag säger det nu; en bild säger mer än 1000 ord. Bilderna är förhoppningsvis relevanta för den helg som varit och snart har passerat oss. Bilderna tjänar också som bevis på att när jag är herren i huset så levereras föda och uppassning av högsta kvalité! I går hölls en trevlig tillställning innehållande ost och vin med fina vänner. Till min assistans hade jag min kära sambo. Creds till henne! Solens strålar blev ett vänligt uppvaknande idag för oss. Efter gemensam frukost njöt vi av årets första "tan time" och våra snögubbevita och pigmentlösa kroppar absorberade solstrålar som aldrig förr! Nu är jag trött i huvudet och glad i hjärtat och ska avnjuta en stund med mig själv och tekoppen framför en film och vänta tills min sambo kommer tillbaka tihi! Pussar och kramar från qvirredutti!
Denna kräftpaj blev Amandas, min och Elins fredagsmiddag!

Blodpudding á la Amanda och Linnéa

Ostkvällen börjar!

Amanda och fisen

Hon bor nog där.

Morgonmänniskor med stort M.

Tan time for heavens sake!

Mina älskade kömpisar!

1 kommentar:

  1. sambon som längtar hem!15 april 2013 kl. 14:44

    underbara bilder och underbar helg!

    SvaraRadera