måndag 1 april 2013

solenergi

Nyss hemkommen från ett kvällspass på jobbet, återigen har jag begett mig till en arbetsplats i mer eller mindre obrukligt tillstånd. Igårkväll begav jag och min vänner oss till the local night club och höll mig faktiskt till min budget, but still! Kvällen fick en oväntad vändning som den har en tendens att få när man umgås med Amanda. Kloka planer förvandlades till kanske mindre kloka beslut med hänvisning till "man lever bara en gång". Men man lever ju bara en gång och även fast jag sitter nu trött som en apa är jag hyfsat stolt över min och mina vänners förmåga att bejaka nuet i många situationer. Imorgonbitti, när jag ska upp och hoppa vid 06:00 innan nästa arbetspass lär jag nog inte vara fullt så stolt. Jag står i stor tacksamhetsskuld till solskenet idag + frukostbrickan nedanför som gav mig energin till dagens bedrift.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar