lördag 14 september 2013

Qvirren says

God midnatt kära vänner. Nu ska jag börja få rätsida på många aspekter av mitt lilla bondeliv. Typ börja sova rätt. Och nu kanske ni undrar hur det går, när ni ser att jag nu bloggar mitt i natten! Men det finns en viss anledning till det. Igår hade jag en väldigt trött idag, vet inte varför just denna torsdag blev så otrevlig mot mig. En bidragande faktor kan ha varit att ha stigit upp kl 05:50 tre dagar i rad och under samtliga nätter lagt sig efter midnatt. Kära nån, hade farmor sagt. I vilket fall hann jag på den 3-minuters långa tågresan från jobbet somna och såg framför mig hur skulle stupa i soffan och totaldäcka medan handen rotade runt i handväskan på jakt efter nycklar. Varpå jag upptäcker att de inte finns där. Och strax därefter upptäcker jag att det inte finns någon lösning what so ever inom 5 timmar. Detta var alltså den torsdag då utelåsning blev jordens undergång med resultat av mig, sittandes utanför porten hysterisk gråtande och hysteriskt skrattande på samma gång. Jag kan inte nog tacka min hjälte som kom med bilen, erbjöd ett äpple och räddade mig från min "misär". Amanda, just sayin'. Idag tog jag revansch under min lediga dag och vaknade jag upp efter 12-timmars sömn, gick och tränade, kom hem, duschade, gjorde upp lite planer med mig själv och skrev önskelistan som fansen skriker efter. Därefter satte jag igång med att skriva en låt som alldeles nyss blev klar och känslan är alltid lika skön efteråt. Bilder från verkligheten kommer snart! Puss från qvirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar