lördag 28 september 2013

Mysfaktor

Foto: Emily
God kväll gott folk. Efter att ha tryckt i mig tre rutor Lindh's choklad sitter jag nu och njuter av Justin Vernon's ljuva stämma. Denna helg fick en väldigt mysig inledning då jag efter gårdagens jobb for från en pisskall dagisgård, genom stan och hem till lugnet hos Emily och min käre lille brorson och raka vägen in i duschen. Wunderbar. Tanken var att föräldrarna skulle iväg och titta på rockband på Gröna Lund men råkade därefter titta på termometern och på de elaka regndropparna som envist skrek "höstrusk!". Helt ärligt kan jag inte klandra föräldrarna för att vilja stanna hemma i mysdress och dricka te istället. Vilket de gjorde och hemskt mysigt blev det! Vi tittade på när idolerna sjöng dåligt och åt Emilys hembakta kanelbullar. Mums! Mamma och jag sov över och dagen efter åt vi en gemensam frukost med mycket mysfaktor! Efteråt for vi alla till min hemby där det hölls årlig höstfest och vi lyssnade på när Robin Stjernberg fick X antal tuppar i halsen. Mycket trevligt! Kram, Qvirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar