onsdag 20 februari 2013

Magisk kväll

Just nu är jag uppfylld av känslor från både höger och vänster, upp och ned. Ett dödsfall inträffade under veckan som varit. Vare sig man befinner sig innanför eller utanför den sorgdrabbade kretsen så fylls man av medlidande. Man är fruktansvärt dödlig.
Just igår kände jag mig dock väldigt levande. Det är märkligt vad musiken kan göra med oss. Med sällskap utav min goda vän så fick jag möjligheten att få uppleva magi skapad av några utav mina favoritmusiker; Meadows Ever Bleeding... och för mig en nyfunnen stjärna, Dear Euphoria! Helt fantastiskt, från början till slut. Kom i säng klockan 02:09 och gick upp som en superhjälte för att jobba vid 09:00 igen. Lyckoruset gör en oövervinnerlig, oavsett om man vaknat med baksmälla eller inte! Nu ska jag vara flashig och förklara att bilden är på mig och min idol och själva startskottet till Meadows! Paus för avundsjuka. Godnattkram till er alla två. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar