lördag 16 februari 2013

Sockerchock

Helgen är kommen, hallelujah säger jag å min vän Amandas vägnar. Igår hade jag en väldigt trevlig heldag med Emily och Noah. Trots ruskväder promenerade vi och inhandlade ingredienser på Coop Nära, som låg nära, förvånande nog. Därefter gjorde vi (Emily) en supergod pannkakslunch! Och jag räknar inte några kalorier under den dagen heller eftersom vi sedan fikade och åt mina morotsmuffins och Emilys Brownie-cup cakes. Tyvärr så hade jag inga bilder på dom så det blev på någon annans - inte lika fina - bakverk. En anslutning av två familjemedlemmar och en stor tacomiddag senare så satt vi där igen, och fikade på samma goda bakverk medan vi skrek på Gladiatorerna att öka takten. Längesedan jag åt såhär, håller jag på att tappa stinget!? NEJ! Detta intag av socker resulterade i en morgonpromenad idag... och gympass imorrn, hoppla! Okej, detta inlägg handlade bara om vad jag har ätit och jag ber om ursäkt för det. Jag hade något på hjärtat... men det har jag glömt! / Kvirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar