torsdag 7 februari 2013

Semla, CV och semi-sjuk

Jag kan ha överdrivit mitt tillstånd. Jag har inte influensan. Jag är inte förkyld. Jag är för trött för att orka röra mig allt för långa sträckor i lägenheten, men tillräckligt pigg för att bli rastlös. Har faktiskt varit lite duktig i mitt sjukdomstillstånd. Jag har backat upp min dator vars långa livsålder ger sig till känna ju längre tiden går och har skrivit mitt cv och sökt tjänster på platsbanken. Who could have guessed!? Dessutom är jag på g och skriver en låt. Fan. Man kanske borde ta och bli sjuk lite oftare... Övriga nyheter är att pappa, till min förbannelse, har gått och köpt semlor! Till sist vill jag tillägga att jag och mina vänner är väldigt vackra när vi skype:ar! Nu ska jag attackera semlan i kylen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar