onsdag 22 maj 2013

Part two.

Okej, jag skrev ju faktiskt att jag hade tre bilder och jag har popcorn vid min sida som energitillskott. Så nu när jag äntligen kommit mig för att lägga in lite nya bilder och faktiskt ser tillbaka över veckans händelser så kan jag lika gärna fortsätta att skriva och lägga bilden här! Efter den där trevliga fikan följde en arbetsvecka värt namnet och avslutades på fredagen med ett sånguppträdande tillsammans med gamla musikvänner. Like the good old days! Fick applåder, en bukett blommor och en sångsliten strupe - uppträdanden när det är som bäst! Morgonen efter var jag så trött på mitt stillasittande och hastade iväg till årets första zumbapass och svängde höfterna likt Shakira. Köpte också årets första jordgubbar på vägen hem och som återhämtning åt jag frukost tillsammans med min kära mor som dök upp. Det var en varmfuktig, grå förmiddag - perfekt väder för att sitta på den där inglasade balkongen. Väldigt mysigt! För alla ni som undrar vart jag tog vägen på kvällen så kan jag berätta att jag for iväg för att vara med på releasen för en platta av ett band vid namn "Me & My Kites" inne i stan. Min companion Denniz blev besegrad av basilusker så jag gav mig iväg ensam  men det var ett bra beslut vill jag lova för det var en kväll värd att minnas! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar