torsdag 23 maj 2013

Reunion baby!

Hej vän[ner]... Helt otroligt att jag bestämmer mig för att sätta mig ner och skriva här när jag faktiskt inte har tid alls! Imorgonbitti lämnar jag Stockholm för att umgås med den här filuren till vänster som tidigare i år bestämde sig för att leva i södra Sverige. Ska bli sååååå roligt att få återförenas för en helg! Just nu befinner jag mig dock mitt i den otroligt jobbiga packningsprocessen.  Vad ska jag ta med? Vad blir det för väder? Kommer det att regna?  Hur många skor behöver en kvinna egentligen? Åh, tänk om det blir kallt. Ska jag ha 3 eller 4 böcker under tågresan? Rutinerad, frågetecken? Alltid samma eländiga visa. Så klok som jag är   löser jag problemet genom att inte lösa det alls  och  bloggar istället.Pussen och kramen från qvirren   

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar