onsdag 22 maj 2013

What are you zinking about?

Förlåt bloggen för de torra, halvhjärtade och tråkpoetiska inlägg jag har gjort den senaste tiden. Ursäkten är följande; brist. Brist på tid, ork, engagemang, lämpliga bilder, fantasi, kamerabatteri, pålitliga datorer. Listan kan göras lång, men nu är jag här igen med tre helt okopierade bilder och några uppdateringar om mitt fabulösa bondeliv. Om vi går tillbaka till förra helgen så hände knappt någonting, förutom att jag vände alla vänner och spontana umgängeserbjudanden ryggen för att bränna mot landet över två dagar och sedan tillbaka igen. Väl hemma i byn dök hela familjen och halva släkten upp på samma ställe och halvt oplanerat resulterade det i en trevlig fika på vår inglasade balkong. Vi åt Emilys cheesecake och den var ruskigt god! Noah var såklart där med sin fem tänder och försåg mig återigen med sin fantastiska fotogenetiska egenskaper. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar