tisdag 20 augusti 2013

Carpe brie

Hej kära vänner. Jag har kanske ingen godtagbar anledning till varför jag sitter framför datorn denna tid under detta tveksamma solsken, men så är fallet i alla fall! Nu är jag officiellt frisk, det bestämde jag igår efter att jag och min vapenbroder Amanda packade på oss vandringsskorna och en kaffe med termos och vandrade en 7km-runda vid Angern, helt spontent sådär! Vi bär båda på starka misstankar om att vi kommer att bli som våra mödrar... Väldigt skönt var det att efter flera dagars förkylningsisolering lufta lungorna och huvudet på snäva tankegångar. Efter promenaden kastade jag min kropp i duschen och mötte upp Denniz i Stockholms stad för vidare repstuga med resten av bandet! Det är verkligen en fröjd att få spela denna musik med dessa människor. Idag åt jag luft till frukost och gick därefter till läkaren för att prover på mitt allmäntillstånd. Måste erkänna att jag blev lite uppskrämd när sjuksystern stal mitt blod till hela 7 provrör... Så gick därifrån - om möjligt lite tröttare än innan - och staplade in på Ica, köpte bröd för att sedan gå hem och belöna mig själv med denna supergoda salami/brieost-baguette:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar