söndag 4 augusti 2013

Horisontellt

Det finns två anledningar till varför jag lägger upp denna bild på själv som min elake vän en gång tog på mig i under de varmaste timmarna på dagen under Peace & Love-festivalen 2011. Anledning ett är att det är så ruskigt ful och ofördelaktig att det nästan blir roligt. Varför jag ens lagt ett filter på bilder är för mig obegripligt... Anledning två är att den mitt i prick demonstrerar den position som min kropp i fråga skriker efter nu. Jag har precis kommit hem från jobbet till min föräldrafria lya för att far i fråga inte kan ta sig hem med skotern på grund av ryggvärk,.. det är mycket man ska höra innan man dör. Efter att ha arbetat hela denna svettiga dag i plasthandskar och plastförkläden som fullkomligt kapslar in all värme tills dess att man badar i sin egen perspiration, sitter jag nu och njuter av att vara nyduschad. Trots behov av horisontell kroppsposition är jag envis och ska minsann vara vaken och njuta av min lediga kväll med följande sovmorgon. Dagens höjdpunkt var när jag hittade en Läkerol-ask i en av gummornas använda blöja. Puss och kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar