måndag 19 augusti 2013

Natligt inleg

 O'hoy i denna sena timme! Här sitter jag denna söndagsafton och har kvällsfika. Den sockerchock jag fick av den magnifika kakbuffé som Emily bjöd på idag när Noah firades 1 år, la sig för sig stund sedan. Den ersättes av en dramatisk trötthet som anlände precis innan jag skulle sätta mig i bilen och köra från punkt A till B i ett ruskigt väder som påminde ruskigt mycket om november. Tur att det inte är det i verkligheten. Den riktiga novembermånaden hoppas jag att jag slipper! Så efter den avslutade förkylningen och den stora sockerförtäringen sitter jag här med en kopp te och en tallrik med grapefrukt, kiwi och persika. Imorgon är det återigen dags för rep inför den stora 30-årsfesten och hoppas att jag denna gång kan sjunga lite mer likt mig själv snarare än Bonnie Tyler. Här nedan levererar jag en fantastiskt olycklig bild på det lilla födelsedagsbarnet. Godnattpuss från qvirren

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar