söndag 25 augusti 2013

Häst

God eftermiddag! Jag kan börja med att tala om att när jag vaknade och tog mig ur sängen imorse var det som att väga tresiffrig. Förstår inte hur och varför man all of a sudden är så trött. Kanske är det solen, de tidigare blodproven, gårdagens loppis eller det faktum att jag blir ett år äldre om tre veckor. Men med min mentala vikt på 135 kg släpade jag mig till gymmet och hem. Väl hemma delade mor och jag på en vacker frukostbricka som jag tänkte ta bild på... men dessvärre var jag alldeles för glupsk. Nu när sommarschemat tagit slut och man åter är arbetslös har den passerade arbetsveckan varit fylld av trevligheter; utekväll med fina brudar, mumsig fajitaslunch med goda vänner, bus med Emily och Noah, spontant senbesök hos bästa Denniz. Igår hölls det som sagt garageloppis på gatan och lockade hit både vänner och familj på besök och mamma bjöd på lussebullar. Jag har tyvärr inga tillgängliga bilder på någon dessa nämnda aktiviteter så därför blir det en bild på en häst. En väldigt ful sådan...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar