onsdag 18 november 2009

Back from the "gym"




Heilo!




Idag hade jag veckans längsta dag.
Slutade klockan 5 från en spanskalektion med en spanskalärare som kallar mig "Linnéo".
Efter det traskade jag iväg genom mörker och regn till Gym & Sim. Där jag ägnade en dryg timme åt jogging på löpbandet och blåsa upp bicepsen på någon random träningsmaskin, "paddlat", spenderat några minuter på en "sära-på-benen-så-mycket-du-kan-maskin och diverse annat. Nu känner jag mig glad, nöjd och hälsosam, men jag luktar apa. Dags för en dusch!


Förresten fick jag reda på att det varit ett jävla liv för svenskarna i trafiken när självaste presidenten av Ryssland skulle hit på en 5-minutersvisit. Samtidigt så strulade tele2s nätverk, så det gick absolut inte att få tag i någon. Ifall ni ville veta.

HEJDÅ <3<3


/LinnéA ffs

2 kommentarer:

  1. testkommentar/ linnea

    SvaraRadera
  2. hej linnea jag är snäll som kommenterar ditt fina inlägg :D

    SvaraRadera