söndag 8 november 2009

Söndag, söndag, åter söndag


God eftermiddag!


Idag är det söndag och det leder oftast till att den vanliga "söndagsångesten" faller på.
Det brukar bli så framåt kvällen när man vill hinna göra alla stora (och små saker), som man hela tiden skjuter upp. Brukar ofta sluta med att jag springer kors och tvärs och kan inte riktigt bestämma mig vad jag ska prioritera. På söndagar har jag svårt att få tiden att räcka till.
Idag har jag i alla fall förberett mig lite. Jag har nämligen skrivit min 458:de "Att göra-lista"

Här kommer den:

Söndag 8/11 - 09

  • Plugga spanska (TRÅKIGT, men har ett gigantiskt prov nästa vecka)
  • Fixa mina trasiga naglar
  • Tömma musikrummet (så att det är fit for fight att målas och tapetseras)
  • Gymma (alltid skönt och bra och stimulerande)
  • Duscha (of course)
  • Städa och röja undan i största allmänhet
  • Baka någon läcker kaka (det hör faktiskt söndagen till)
  • Läsa klart min jävla bok!
  • Packa mina kläder och prylar (ny vecka, ni vet)
  • Fika och koppla av


Wish me luck!

P
USS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar