fredag 6 november 2009

Fredagsmis


Hej på er!

Åh, vad jag är trött, men också väldigt glad för idag är det fredag! Det är äntligen dags att pusta ut efter min hårda arbetsvecka! ... Okej där ljög jag! Det har inte varit tufft alls egentligen. Det enda som varit verkligen jobbigt var att masa sig upp på morgnarna, vilket har blivit förvånansvärt svårt nu senaste veckan. Antingen beror det på att det blivit mycket mörkare nu i mitt kalla land Sverige, eller att jag har överskridit mina "läggtider" ganska bra.

Efter skolan var det ungefär 40 minuters väntetid på bussen som skulla ta mina frusna kroppsdelar hem. Jag hade tid, pengar och brist på orken att bara sitta och vänta i skolan, så det resulterade i att jag drog med min kompanjon Therese till ICA för att storshoppa. Jag gick och köpte den där efterlängtade "Marabou Vinter" som alla snackar om. Och det passade väl bra, det är snart jul och idag är det fredag. Fabulous!

Visste ni förresten att det finns en stork-art som heter Marabuo. Mystiskt...


God helg!

From L to the A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar