torsdag 5 november 2009

Godmorgon sunshine


Hej allihopa!


Ja, alltså. Alla vet ju att det finns mycket som är mysigt och vackert med hösten. Det kan till exempel vara alla trevliga färger överallt, att man kan plocka fram alla varma, gosiga kläder ur garderoben, kasta sig i lövhögar, dricka varma drycker och så vidare.

Men när man vaknar upp som en zombie på en torsdagsmorgon och tittar ut genom fönstret ser det här HEMSKA vädret som det är nu. Ja,då kan det faktiskt vara svårt att ta på sig rollen som dagens lilla solstråle.
Och imorse när jag väl gick omkring med dessa morgonbittra tankar och grämde mig lite över att jag skulle bli tvungen att gå till skolan i detta rusk! Så är min mamma bara sådär underbar som vanligt och frågar jag vill ha skjuts. Bitterheten var bara POFF borta! Fast tyvärr gav inte tröttheten upp lika lätt:/


PUSS från Linnéa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar