tisdag 24 november 2009

Paranormal activity


Hejsan Svejsan!
Idag har det inte hänt mycket förutom att jag tillslut har tagit vaccinationssprutan. Mår inte dåligt alls. Känns bara som om någon boxat mig sisådär 73 gånger på armen bara. Och jag kan bara gå baklänges. Näärå, det symptomet är redan upptaget.
Men imorgon händer det grejer ska ni veta. Vår klass arbetar med ett slags "skräck-tema" och imorgon ska vi se "tidernas läskigaste film" PARANORMAL ACTIVITY! Känns ju sådär asbra, eftersom jag kan inte erkänna mig själv som den som älskar att bli skrämd direkt. Filmen handlar om (såvitt jag vet) om ett par som kutar omkring i sitt hus med filmkamera och blir skrämd av massa spöken när de ligger och slaggar i sängen. Varsågod för den utförliga sammanfattningen :)
Många säger att jag kommer kissa på mig. (Helst inte) Samtidigt är det flera som säger att det INTE är läskig, så ärligt talat, jag håller på dom! Annars kan det bli... ja, olyckligt, i Linnéas jeans.
PEACE <3
Linnea

5 kommentarer:

  1. Noo vad har hänt med din design..? :P
    När ändrade du den?

    (nu kan jag *äntligen* kommentera haha)

    SvaraRadera
  2. Hej Lollsan! Jodu, jag kände för att ändra den och vara lite "dark" :) Det var typ en vecka sedan. <3

    SvaraRadera
  3. Blev det kiss i byxan?

    SvaraRadera
  4. Jaha du svarade i det här inlägget.. Svårt att veta :P

    sv: OOoo och igår såg jag ocg Julia en som liknade honom JÄTTEMYCKET! Och han gick *likadant* som RobPatz också!
    Det var brutalt coolt!

    SvaraRadera
  5. Sv emily: Näää, tack och lov inte! Den var inte alls läskig faktiskt :)

    SvaraRadera